קידום אתרים של עורכי דין

לעורכי דין יש הרבה דרכים לשווק את עצמם כמו למשל מודעות במקומונים, הליכה לקבוצות נטוורקינג, פרסום באנרים באתרים וגם קידום בגוגל.

הקידום בגוגל מתחלק לקידום אתרים אורגני ולקיום אתרים ממומן.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא הכלי הכי משתלם לטווח הארוך בקידום של עורך דין. המטרה היא להביא ביטויים שמחפשים אותם ויכולים להביא לקוחות למקומות הראשונים בתוצאות הקידום האורגניות.

בדרך כלל נעזרים במומחה קידום אתרים (נקרא גם מקדם אתרים) שיש לו ידע וניסיון בקידום. התשלום אליו הוא תשלום חודשי קבוע ללא תלות בכמות הפניות והכניסות לאתר.

העבודה עם מומחה הקידום כוללת כמה שלבים:

  • בדיקה שהאתר בנוי טוב לקידום בגוגל (לדוגמא עולה מהר ומתאים לסלולר). אם הוא לא מתאים או שאין אתר אז מומחה הקידום ילווה את בנית האתר
  • חקר מילים וביטויים שיכולים להביא עבודה לעורך הדין. מחפשים ביטויים שיש עליהם חיפושים בגוגל והם גם רלבנטיים. זה יכול להיות קשור לעיסוק ומיום כמו עורך דין משפחה בתל אביב ויכול להיות קשור לנושא מסוים כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול. המחקר צריך להיות בשיתוף פעולה בין עורך הדין למקדם האתר
  • עורך הדין יכניס לאתר מאמרים רלבנטים לפי בקשה המקדם. המאמרים צריכים להיות מקוריים ויחודיים לאתר
  • המקדם יעשה עוד פעולות בתוך האתר ומחוץ לאתר כדי לעזור לאתר להתקדם למעלה
  • האתר יחובר לכלי מעקב של גוגל ועורך הדין יוכל לראות גם כן מה מצב המיקומים

שיתוף פעולה עם מקדם האתר באספקת תכנים ובמתן פידבק על פניות יביא לתוצאות טובות. חשוב להעביר למי שמקדם את האתר מידע על כמות הפניות ואיכות הפניות. פניות לא רלבנטיות מבזבזות זמן וצריך לטפל בזה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *