קידום אתר של עורך דין בגוגל

עורך דין צריך שיהיו אליו כל הזמן פניות של לקוחות חדשים.

ככל שיהיו אליו יותר פניות ככה הוא יוכל להגביר פעילות ו\או להעלות מחיר.

נוסף לזה אפשר יהיה יותר בקלות לסנן תיקים ולקוחות.

אחת הדרכים היעילות ביותר להגברת כמות הפניות היא ביצוע קידום אורגני בגוגל של האתר.

מה זה אומר קידום אורגני בגוגל?

גולש שיש לו בעיה וצריך עורך דין בשביל הפתרון יחפש בגוגל כל מיני ביטויים כמו:

עורך דין תעבורה בתל אביב

עורך דין פלילי

רשלנות רפואית

הסכם גירושין

השגת הפטר

הגשת תביעת דיבה

ועוד ביטויים שמטרתם להגיע לעורך דין על מנת לשכור את שירותיו.

הגולשים רואים בדרך כלל כתגובה לחיפוש מודעות של גוגל, מפות של גוגל עם מיקומים של עורכי דין בסביבה ואחרי זה תוצאות חיפוש אורגניות שהן

למעשה דירוג אתרים של גוגל שבו גוגל מדרג את האתרים לפי האתר הטוב ביותר שייתן תשובה לחיפוש של הגולשים.

 

זה מה שמתקבל כשמחפשים בגוגל "עורך דין תעבורה", מימין ניתן לראות מודעות בתשלום, אחרי זה את המפות של גוגל ואחריהן את הקידום האורגני

קידום של עורכי דין בגוגלקידום עורך דין

חלק מהגולשים יקליקו על המודעות בתשלום, חלק נוסף יקליק על המפות של גוגל והרוב הגדול של הגולשים יקליקו על תוצאות החיפוש האורגניות כי

הם מאמינים שאם האתר מדורג גבוה על ידי גוגל אז העסק איכותי יותר. במציאות זה אומר רק שהאתר טוב יותר והייתה השקעה בקידום של העסק.

לכן כדאי לכל משרד עורכי דין להיות למעלה בחיפוש האורגני של גוגל כי משם הוא יקבל פניות ולקוחות.

לא מספיק להיות רק למעלה אלא גם להיות למעלה על ביטויים שיש להם ביקוש באמת ותחרות כי אחרת גם אם יגיעו גולשים לאתר הם לא יהפכו ללקוחות.

כדי לעשות את התהליך בצורה מקצועית ויעילה כדאי לדבר עם מקדם אתרים מקצועי שילווה אתכם בכל התהליך. הסבר על בחירות מקדם אתרים.

איך עובד הליך קידום האתר?

בתחילת התהליך עושים פגישת עבודה עם מקדם אתרים שבה יתקיים דיון על הנושאים הבאים:

  1. מהם הנושאים שעורך הדין רוצה לקדם ועוסק בהם. תמיד יש נושאים ריווחיים יותר וריווחיים פחות. יש גם נושאים שעורך הדין לא ירצה לעסוק בהם

גם אם הם שייכים לתחום שלו כמו למשל עורך דין נדל"ן שלא ירצה לעסוק בחוזה קטן של השכרת דירה בין שותפים או עורך דין ביטוח לאומי שלא ירצה לעסוק בדמי לידה.

מקדם האתר יבצע אחרי הפגישה מחקר ביטויים ומילים תוך כדי דיאלוג עם עורך הדין כדי לראות מהם הביטויים שהכי כדאי לקדם.

2.יהיה דיון על האתר של עורך הדין. אם יש צורך בשינויים באתר מבחינת המראה והעיצוב או דברים טכניים יהיה צורך להחליט מיהו האדם שיבצע אותם (בדרך כלל בונה אתרים או מתכנת).

מקדם האתר עוסק בקידום בדרך כלל ולא בנושאים האלה

3.על בעלי האתר לספק למקדם האתר גישה מלאה לאתר ולכל הכלים של גוגל כמו כלי ניהול האתרים, גוגל אנליטיקס, גוגל העסק שלי ועוד. אם אין את הכלים אז מקדם האתר יקים אותם

4.תיאום ציפיות. כדאי לדעת שקידום אתר הוא תהליך לטווח ארוך שלוקח הרבה חודשים ובהתחלה לא רואים פניות של לקוחות.את הפניות רואים כשהאתר למעלה על ביטויים משמעותיים.

נוסף לזה על עורך הדין לשתף פעולה במתן פידבקים על כמות הפניות שיש ועל איכות הפניות.  האם הפניות רלבנטיות? אם לא אז מה בעייתי בהם. הדבר נועד לשפר את הקידום

5.תוכן לאתר. כדי לקדם אתר של עורך דין צריך לשים בתוכו תוכן שהוא מיוחד רק לו ולא קיים בשום מקום אחר ברשת כי אז גוגל יראה זאת כהעתקה. צריך לתאם כמה מאמרים נדרשים לקידום ומי מספק אותם.

המאמרים חייבים להיות באיכות טובה ובשפה פשוטה שתתאים לקהל הרחב

 

אחרי הפגישה מקדם האתר יבצע את מחקר המילים והביטויים תוך כדי דיאלוג עם עורך הדין שיוסיף ביטויים חשובים שהמקדם לא חשב עליהם ויוריד ביטויים שעלו במחקר אבל הם לא רלבנטיים לעיסוק.

בסוף המחקר יוחלט איזה ביטויים מקדמים.

בשלב הזה יוזמנו מאמרים לאתר ומקדם האתר יעשה את כל העבודה שצריך על מנת להביא את האתר גבוה.

על עבודה עם מקדם אתרים אפשר לקרוא כאן.

בכל חודש צריך לקבל דו"ח ממקדם האתר על מיקומי הביטויים באתר ועל איזה עוד דברים נדרשים על מנת לקדם אותו.

במהלך תהליך הקידום תתחיל עליה בביטויים המקודמים, לפעמים יהיו ירידות בדרך אבל המטרה היא להגיע למעלה.