ריהוט משרד של עורכי דין

משרד עורכי דין צריך ריהוט משרדי שיתאים לצרכים שלו.

הריהוט צריך להיות מכובד ולא פשוט כיאה למשרד מכובד.

בדרך כלל הצבעים של הרהיטים אצל עורכי דין הם צבעים כהים או לבנים ולא צבעוניים. בדרך כלל זה שחור, חום או אפור.

משרד עורכי דין צריך כמה סוגים של רהיטים ואלה הם:

בכניסה

  • כסאות המתנה או כורסאות המתנה
  • שולחנות קטנים שאפשר להניח עליהם עיתונים
  • דלפק קבלה מתאים
  • ארונות משרדיים בגודל מתאים לכל הקלסרים והמסמכים של האדמיניסטרציה
  • ארונית מגרות לציוד משרדי

חדר ישיבות

  • שולחן לחדר ישיבות. השולחן צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את הנוכחים אבל לא גדול מידיי כדי להשאיר מקום לכסאות שלא יהיו דבוקים לקיר. בשולחן צריך להיות גם חיבור חשמל למקרה שרוצים להניח

מחשבים ניידים וגם חיבור למסך טלויזה גדול ולטלפונים או אמצעים אחרים לשיחות ועידה

  • כסאות מתאימים לחדר ישיבות. הכסאות צריכים להיות נוחים לישיבה ולא לגרום לצפיפות גדולה מידיי
  • ארונות מתאימים בהתאם לצרכים

משרד עורך הדין

  • שולחן משרדי מכובד וגדול שיכול להכיל הרבה מסמכים עליו וגם מקום למחשב + מסך
  • ארונית מגרות לעורך הדין
  • כמה כסאות לאורחים \  לקוחות של עורך הדין
  • שולחן עגול קטן + 2 כסאות קטנים או כורסאות שגם עליהן אפשר לשבת ולדבר
  • ארון משרדי לפי צורך לאחסון קלסרים ותיקים שונים
  • ספריה עם תצוגה לספרי משפט

מטבחון

גודל המטבחון והארונות צריך להיות מותאם למספר העובדים במשרד ולמספר המבקרים בו.

אפשר לבנות בו ארונות וריהוט מותאם אישית אבל צריך לקחת בחשבון התאמה לכמה דברים:

  • כיור עם מים זורמים
  • מתקן מים מינרליים
  • מקרר גדול או קטן
  • מכונת קפה
  • ארון לאחסון כלים חד פעמיים או כלים רגילים
  • מקום לפח אשפה מתחת לכיור
  • מקום לאחסון כיבוד
  • ארון לאחסון חומרי ניקוי למטבח
  • מקום לאחסון טוסטר ו\או מיקרוגל לחימום אוכל

כדאי לקחת בחשבון את כמות התיקים והמסמכים שיש במשרד של עורך דין ובהתאם לזה צריך כמות ארונות מספיקה לאחסון קלסרים ומסמכים שחלקם הם לצרכי ארכיון.

תיקים שלא צריך בשוטף אפשר לאחסן בחדר ארכיון נפרד ותיקים שצריך יותר אפשר לאחסן בארונות בחדרים של עורכי הדין.

ארונות עם חומרים רגישים צריכים להיות גם עם אפשרות נעילה.

כדאי שכל הריהוט יהיה אחיד מבחינת דגמים וצבעים בכל החדרים ובלי שינויי בינהם. כך למשל כל הכסאות מנהלים צריכים להיות מדגם זהה וכל גם שולחנות המנהלים והארונות.

לפני תכנון המשרד רצוי להעזר בשירותי עיצוב פנים שיודעים לקחת בחשבון כל מיני היבטים של אור ושל נוחות עם מעט הפרעות והתרוצצויות מיותר לצרכי המשרד.